Domovská stránka » FAQ
Ve společnosti INNPRO kombinujeme pracovní metody velkých podniků s výhodami malých distribučních společností, jako je flexibilita provozu, rychlé přizpůsobení se vnějším podmínkám a nasazení zaměstnanců. Díky dlouholetým zkušenostem jsme schopni efektivně a rychle reagovat na potřeby našich dodavatelů. Neustále rozšiřujeme naši nabídku nasloucháním našim velkoobchodním zákazníkům a analýzou trendů na trhu distribuce výrobků spotřební elektroniky.
Společnost INNPRO distribuuje širokou škálu výrobků spotřební elektroniky. Poskytujeme atraktivní velkoobchodní nabídky na výrobky z kategorií, jako jsou např:
Společnost INNPRO distribuuje značky světové úrovně. Zařízení, která jsou v naší nabídce k dispozici, jako jsou napájecí stanice, reproduktory, sluchátka nebo úklidové roboty, pocházejí od známých výrobců, kteří zaujímají přední pozice ve svých oborech.
Zahájení velkoobchodní spolupráce se společností INNPRO vyžaduje zaslání registračního formuláře. Jakmile poskytnete potřebné informace, obchodní oddělení společnosti INNPRO vás bude kontaktovat, aby aktivovalo váš účet a poskytlo vám k němu plný přístup. Před aktivací není možné se přihlásit.
Podrobnosti o velkoobchodní nabídce získáte odesláním vyplněného formuláře. Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás prosím e-mailem nebo telefonicky.
K registraci na platformě B2B potřebujete aktivní DIČ. Dále je nutné uvést doručovací adresu. Pro registraci účtu vyplňte formulář, který je k dispozici na webových stránkách velkoobchodní platformy.
Po úspěšném ověření žádosti bude velkoobchodní účet přidělen na zkušební dobu 1 měsíce. Pokud během této doby dodavatel neuskuteční žádný nákup, společnost INNPRO si vyhrazuje právo účet deaktivovat.
Chcete-li zadat velkoobchodní objednávku, musíte se přihlásit ke svému zákaznickému účtu na platformě B2B.
Velkoobchodní objednávky lze zadávat 24 hodin denně. Stav aktuální objednávky a historii předchozích objednávek můžete zkontrolovat na svém zákaznickém panelu.
Platforma INNPRO B2B nabízí integraci prostřednictvím souborů XML ve formátu IOF, které umožňují automatické stahování našich produktů, skladových zásob a cen. Umožňuje také jejich prezentaci ve vašem internetovém obchodě.
V rámci této integrace poskytujeme:
Pokud si přejete získat integrační soubory, obraťte se na svého správce účtu.
Integraci umožňujeme také prostřednictvím platformy Baselinker. Pro její správnou konfiguraci budete muset poskytnout odkaz na svůj individuální soubor LIGHT.XML. Chcete-li tento soubor získat, kontaktujte prosím svého správce účtu.
Chcete-li zadat objednávku, přihlaste se ke svému zákaznickému účtu na platformě B2B. Platbu za objednané produkty proveďte přímo na zadaný bankovní účet (pokud spolupráce není založena na faktoringovém zadání). Pokud vám byla poskytnuta odložená splatnost, uveďte do názvu převodu číslo faktury. Zadané objednávky jsou automaticky převedeny ke zpracování a expedici.
Při zadání objednávky je účtován jednorázový poplatek za dopravu. Je však možné, že budou připočteny další náklady na dodání, pokud se v průběhu zpracování objednávky ukáže, že zakoupené zboží je třeba zaslat ve více než jedné zásilce.
Objednávky jsou zpracovávány od pondělí do pátku mezi 8:00 a 15:30 a doba dodání je obvykle 2-14 pracovních dnů (v závislosti na zemi).
Stav své objednávky můžete zkontrolovat na panelu pro velkoobchodní zákazníky.
Zakoupené produkty jsou zasílány prostřednictvím kurýrní služby. Náklady na dopravu se liší v závislosti na zemi a příslušné kurýrní službě.
Společnost INNPRO nabízí následující kategorie výrobků:
Obchodní oddělení společnosti INNPRO můžete kontaktovat e-mailem: info@innpro-distributor.cz.
Případně se na nás můžete obrátit telefonicky – kontaktní údaje naleznete v sekci KONTAKT na našich webových stránkách B2B.
Záruční reklamace lze přidávat prostřednictvím specializované servisní platformy https://servis.b2b-innpro.cz/login. K tomu je třeba se přihlásit nebo si vytvořit účet (s uvedením DIČ z prodejní faktury).
Informace o záruční době naleznete na kartě výrobku na platformě B2B nebo v uživatelské příručce.
Záruční doba se počítá od data nákupu uvedeného na prodejním dokladu nebo podle sériového čísla naskenovaného při vydání výrobku skladem.
Atraktivní ceny a široká nabídka
Bezpečnost a zákaznická podpora
Rychlá registrace bez závazků
Vysoká úroveň servisu
Wiadomość została wysłana.
Wkrótce się z tobą skontaktujemy.