Domovská stránka » Omnichannel Marketing
OMNICHANNEL MARKETING
Jsme distributorem s přidanou hodnotou nové generace a komplexní marketingová péče o značky v našem portfoliu představuje jeden z klíčových prvků naší strategie. Sledujeme trendy a neustále hledáme nová řešení, jak ještě efektivněji propagovat značky, se kterými spolupracujeme. Specializujeme se na digitální marketing a také na outdoorové kampaně.
S prováděním marketingových aktivit máme dlouholeté zkušenosti. Zaměřujeme se na interní i externí marketing s klíčovými obchodními partnery. Všechny prováděné aktivity průběžně monitorujeme a pružně je přizpůsobujeme potřebám značky.
V marketingu se zaměřujeme na budování širokého, ale konzistentního uživatelského prostředí bez ohledu na to, kde interakce probíhá. Věříme v potenciál nabízených značek a marketingové nástroje považujeme za klíč k zajištění jejich úspěchu na trhu.
Klíčoví názoroví vůdci (KOL)
Obsahový marketing
Obsah na sociálních sítích
Mediální publikace
Venkovní
Naše široká základna kontaktů nám umožňuje efektivně vybírat influencery, kteří přirozeně zapadají do filozofie značky. Spolupracujeme jak přímo s influencery, tak s agenturami pro influencer marketing, což nám umožňuje realizovat nejrůznější projekty – od komplexních kampaní až po ambasadorské programy.
Jste influencer?
Zveme vás ke spolupráci➝
Neustále spolupracujeme s hlavními technologickými portály v Polsku a poskytujeme jim nejnovější informace o produktech a značkách. Prostřednictvím aktivit v oblasti vztahů s veřejností oslovujeme co nejširší publikum. Nástroje pro PR nám umožňují budovat pozitivní image značky a zvyšovat povědomí o ní. Kromě zveřejňování obsahu online také při řadě aktivit využíváme tradičními média, jako jsou tištěné publikace, a publikujeme obsah v odborných a místních časopisech.
Placené reklamy v sítích Meta Ads a Google Ads nám umožňují oslovit konkrétní cílové skupiny, které se zajímají o určitou kategorii výrobků. Díky tomu, že máme kompletní přístup k výsledkům kampaní v reálném čase, můžeme je flexibilně upravovat tak, abychom dosáhli co nejlepších výsledků. Obrázek, text, video – používáme více reklamních formátů, abychom oslovili různá publika.
Marketing na sociálních sítích je jednou z klíčových aktivit, které provádíme pro značky, o které pečujeme. Správa stránek a profilů na platformách, jako jsou Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn a Pinterest, nám umožňuje přímý kontakt s publikem a efektivní poprodejní podporu.
Úzká spolupráce s klíčovými obchodními partnery přináší přímé prodejní efekty a větší viditelnost nabízených produktů. Propagujeme špičkové výrobky, organizujeme jejich uvádění na trh a propagační akce a staráme se o dobrou image našich značek v obchodních řetězcích. Realizací mediálních plánů vyvažujeme obchodní i marketingové potřeby.
Navrhujeme a realizujeme weby, které kombinují obchodní cíle s potřebami publika. Díky použití špičkových řešení jsou naše weby responzivní, rychlé a vizuálně atraktivní. Standardně používáme analytické webové nástroje, abychom mohli ještě efektivněji reagovat na potřeby uživatelů. Vstupní stránka nebo internetový obchod – vybereme optimální řešení pro konkrétní značku.
Spojujeme trendy a tradici. Pro efektivní oslovení publika je pro nás důležitá tvorba vizuálního i textového obsahu. Při tvorbě obsahu dbáme nejen na jeho přijetí čtenářem, ale zohledňujeme také SEO/SEM optimalizaci.
Budujeme vlastní základny příjemců, abychom byli v přímém kontaktu se zákazníky, kteří se zajímají o konkrétní značku. Informujeme o uvedení produktů na trh, propagačních akcích a událostech značky.
Využíváme také mailingové agentury, abychom oslovili široké publikum.
Billboardy, plakáty nebo reklamy na LCD obrazovkách jsou stále důležitými kanály pro oslovení koncového zákazníka. Zvýšení povědomí o značce, upevnění image v paměti publika, zvýšení zájmu o kategorii výrobků – to jsou jen některé z cílů, kterých můžeme díky kampani ve veřejném prostoru dosáhnout. Venkovní reklamu realizujeme ve velkých polských městech, často ji kombinujeme s dalšími aktivitami (např. akce, otevření kamenných prodejen).
Aktivity, jako jsou veletrhy, tematické akce a speciální akce (např. v kamenných obchodech), poskytují příležitost k přímé interakci s produktem a k oslovení zainteresovaného zákazníka. Organizujeme je komplexně, spolupracujeme s řadou partnerských společností a naše několikaleté zkušenosti v oboru nám umožňují jednat efektivně.
Prodej v kamenných prodejnách podporujeme budováním konzistentního zákaznického prostředí. Materiály na podporu prodeje bereme jako další příležitost k efektivnímu kontaktu se zákazníkem. Bez ohledu na typ POS se vždy zaměřujeme na kvalitu zpracování a použitelnost.
Atraktivní ceny a široká nabídka
Bezpečnost a zákaznická podpora
Rychlá registrace bez závazků
Vysoká úroveň servisu
Wiadomość została wysłana.
Wkrótce się z tobą skontaktujemy.